czwartek, 11 czerwca 2015

Kolorowe Magnesy dla Bee Scrap

Do zlotu w Warszawie zostały już tylko dwa dni!!! :D Ja właśnie siadam do klejenia mojego identyfikatora :) I kogo z Was będę mogła spotkać? Kogo mam wypatrywać? Niestety nie będzie mnie długo bo o 13 musimy pędzić na wesele, ale jak to się mówi "lepszy rydz niż nic" :) 

No ale wracając do posta to dzisiaj pokażę Wam moją kolejną inspirację dla Bee Scrap pogoda ostatnio była jest i będzie bardzo upalna, i czy ktoś lubi upały czy nie w takie gorące dni każdy szuka schłodzenia. A co jest pierwszym i najbardziej dostępnym źródłem chłodu? Lodówka! 
Moja otrzymała ostatnio takie drobne prezenty:


Wszystkie powstały z kolekcji Kraina Czarów. Wcale nie są to papiery tylko do dziecięcych prac :) 




Do stworzenia tych magnesów użyłam: 


7 komentarzy:

Każde miłe słowo pozostawione przez Ciebie sprawi mi niesamowitą radość :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :D